7/01/2010

Later

Jaha, då har snart denna torsdag gått också.. Hittills har den spenderats hos Lizzan med henne och Lilly. Jag kan ju bara säga en sak, guu så fort hon växer! Kändes som om det var en evighet sen man såg henne. Helt sjukt. Och när man tänker efter så går tiden ganska fort när det gäller allt, det syns mer på de små barnen bara. Och dom finns där hela tiden och påminner alla om att dom inte blir yngre, haha. Jaa så är det.

Just nu sitter jag och väntar på att ugnen ska bli varm så jag kan börja laga maten, Det får bli fiskgratäng ikväll. Och det får man hoppas uppskattas.

Sen ikväll blir det en promenad och kanske en spring tur på det känner jag, har helt tappat motivationen men om man kämpar riktigt mkt kanske den kommer tillbaka tänkte jag? Värt ett försök iaf.

Imorn är det gröna lund som gäller, ihh så kul det ska bli!
Och så snäll som man är tog man även på sig jobb på Lördag. Men det var ett kort pass, kl.12-15. Så man har ju nästan hela dagen över ändå. Sen på kvällen kanske det blir marmorvallen en sväng, vem vet.. Isånnafall hoppas jag på det bästa iaf!

Jag måste nog lära mig mms-inlägg hit..

/h

Inga kommentarer: