7/02/2010

2 Juli

Då sitter man här, kastar i sig lite frukost. Det lär ju behövas för det känns som att jag har en lång dag framför mig.

För idag bär det ju av till Gröna lund! Så laddad, så kul vi ska ha! Men man är ju mes som man är, så man vågar ju inte riktigt åka alla karuseller heller, haha. Meen man får nöja sig med dom man vet klarar av.

Ett plus idag, och kanske samtidigt ett minus är att det är varmt ute redan nu, 39 grader i solen mot väggen, hallå? Hur mkt kommer inte vi vilja dö på gröna lund då? Men man får väl klä sig lite och hoppas att det andra löser sig!

Neej åter till frukosten!
tare lugnt denna soliga helg gott folk..

Jag vänder mig ut och in av ånger för att jag tacka ja till att jobb imorn mellan 12-15.. Meen jag får trösta mig med att jag inte behöver få sol sting iaf, right?
I vilket fall som helst är det roligare när lön kuvertet kommer om man väljer att jobba istället för att glassa!

/ h

Inga kommentarer: