7/07/2010

7 Juli

Jaha och så har jag blivit sådär fuskig igen med att skriva här. Men orken finns inte när man kommer hem åtta på kvällen, tyvärr..

Jag kan säga att jag är hemskt avis på mamma och pappa som är på öland i underbara Byxelkrok! Det finns fan inget bättre ställe, jag lovar er! Önskar jag va ledig så jag kunde åka dit jag också, för det hade varit så jäkla underbart.

men som sagt, jag får jobba och tjäna pengar istället, så jag får åka utomlands i höst istället!

Från och med imorgon till torsdag nästa vecka jobbar jag varje dag, så det kan bli väldigt dåligt med uppdatering här på, tyvärr..

Men helgen nästa vecka blir det iaf Leksand med underbara människor! Det ser jag mer än fram emot. Plus att jag får träffa min goa syster då också, som man saknar så fort man lämnar henne.. Tråkigt det där lär jag säga. Men jag får väl flytta upp mot henne så det blir någon fason på det hela kanske.. Eller inte! Det kan jag ungefär bara drömma om, känns det som. Tyvärr..

Neej nu ska jag ta mig ut på en promenad och förhoppningsvis en spring tur på det. Och inga fästingar krypande på mig idag tack, uhh..


/h

Inga kommentarer: