8/05/2009

värme

jag hatar det här, nu har min jäkla hosta kommit tillbaka igen..
Jag vill inte & jag orkar inte, nån super kur mot det här nu tror jag. usch.

Idag har jag iaf varit med min Alibaba :)
Vi har käkat glass vid fribban, ätit pizza i tärnjsö och varit på cykel tur i tärnsjö..
En mkt behövlig dag tkr jag! Alltid lika roligt att vara med den lilla filuren & sen pluset är ju att man får prata av sig lite också ;)

Vid fribban träffade vi även en del andra trevliga typer, vissa konstigare än andra, så får vi väl säga, haha.

Och jag fattar inte hur jag ska kunna sova inatt, det är så varmt så varmt överallt. Speciellt på övervåningen där jag lyckas ha mitt rum, usch. Plus hostan, blää.. Neej men man ska väl inte klaga nu när sommaren äntligen kommit antar jag. Bara le och se glad ut och sova en stund på dagen istället i solen, det är härligt iaf..


/ h

Inga kommentarer: