8/19/2009

förvirrande

Nu är skolan igång igen då.. Skönt på ett sätt med vardags rutiner och liknande, men värdelöst när man tänker på allt pluggande & att vi bytt skola. Vilket är ganska värdelöst, kommer ta år och dag innan man förstår sig på den här skolan och vart alla klassrum är.. Ända fördelen än så länge är maten. För en gång skull är det gott att äta i skolans mat sal & det är inget man upplevt på fler år nu.. Men det blir säkert bra, bara man får vänja sg med skolan och allt konstigt folk så.. Hoppas man iaf..




Det är konstigt hur man så snabbt kan se folk på ett helt annat sätt. Du äcklar mig.
Du visste vart gränserna gick, så väl. Att försöka tänja dom gjorde bara att du fick mig emot dig & det kan du bara skylla dig själv för. Att en person som man trodde hur den fungerade & vart man hade den, plötsligt gör något sådan, får en att bli så förvirrad. Det ända jag kan säga är att jag bara har ditt nummer kvar för att veta när jag inte ska svara. Hårt, men livet.


/h

Inga kommentarer: