8/13/2009

Gröna Lund

Gårdagen bjöd på en sväng till Gröna lund, väldigt trevligt må jag säga.. VI va sex stycken tjejer som åkte och vi hade väldigt kul, tkr iaf jag. Men feg som jag är vågade man självklart inte åka alla karuseller, t.ex. Insane, uppskjutet & extrem. Inte heller pop expressen för det blir för mkt för mitt huvud, haha. Men igår lärde jag mig att verkligen tycka om berg & dal banan för första gången i mitt liv, tidigare har man bara åkt den för att alla andra åkt den. Men nu är jag fast i den & kvasten. Haha, sanslöst. Spökena jagade oss i spökhuset och vi va livrädda, jag säger då det..

Idag blir det en mindre aktiv dag känns det som.. Man känner sig helt slut och slö i hela kroppen, helt sanslöst.. Så idag blir det att ligga framför tv:n hela dagen. Slappt och skönt.

Och jag som inte skulle jobba på två veckor vart in ringd på lördag för att det va nån om inte kunde jobba.. Men bara att hoppas att jag orkar med lördags kvällens planer ändå! För dom är ju helt enkelt svår slagna.. Men däremot verkar det som att fredags kvällen planer blir inställda, vilket är väldigt tråkigt, för dom har jag nästan sett fram emot väldigt mkt.. Men men, de blir väl flera gånger!

/h

Inga kommentarer: