8/10/2009

Noll takt

ja jag lär ju iaf erkänna att jag är väldigt dålig på att skriva här..
och inte verkar jag bli speciellt duktigare på att få tid att sätta sig här och skriva heller, undra vad man ska göra åt den saken.. men samtidigt känns det ju skönt att man inte är den där lilla data nörden som sitter här 24-7 också. Så lite glad ska man väl vara för det iaf.

I helgen var det jobb som stod på listan för mig, ganska skönt att bara jobba dom vanliga helgerna och att skolan börjar snart på något vis, jag vet inte varför. bara en känsla jag har nere i mag-gropen ..

Iaf, åter till helgen. På lördags kvällen vart det först kika på Gottfrid´s lägenhet. Ganska kul att se hur enkelt just alla killar bor på något sätt precis när dom flyttat hemifrån, ha. Inte för att dra alla över ett streck men det brukar vara så det är. Enkelt, tomt och jaa, lite tråkigt..
Sedan kom iaf Josse & frida också och gjorde oss sällskap, Lite senare gick vi även till Jonas, trevligt vare! Det vart en sväng till Toften och kika på strand partyt och hittade två dikes människor, det ni. haha. Komiskt det där lär jag ju säga. Kvällen slutade iaf med att Jag skjutsade hem baby & koplik(osäker på stavning?). Och dom var i sådant där härligt tillstånd så man bara längtade efter att få ge igen och vara lika full själv någon gång, haha.

Och hör och häpna men Diana försöker till och med få mig att börja på dans, HA!
Jag som har noll takt känsla, det ska bli kul och se.. Just nu verkar det som att det blir Disco dans(!) av allt, haha. Jag får se, ska fundera på saken och höra av mig senare i veckan så får vi se hur det blir, helt enkelt.. Ganska kul skulle det faktist vara måste jag ju erkänna.

/h

Inga kommentarer: