7/27/2009

ihh !

guu va jag längtar nu...
Bara en lång jobbig bil resa bort ifrån mitt älskade ställe. Jag är så otroligt laddad för det här så det finns inte, så säger jag ..

Idag har jag varit med min lilla kissekatt till mormor och morfar, han ska väl vara där några dagar nu.. Det värsta va väl att han inte kunde hålla sig och var tvungen att bajsa i buren på vägen dit, usch usch usch .. Sedan vart det stan och byta Viktors skor till en mindre storlek. För självklart hade ju jag rätt när jag sa åt honom igår att prova storleken mindre än den som han hade.. haha.

Sedan vart det hem till honom, packa och byta radio i bilen..
Och n u hoppas jag nå innerligt att den där jäkla bilen ska hålla dit och hem, annars blir jag väldigt ledsen, så säger jag..

Efter det har vi bara ätit tagit det lugn och klippt gräset. Jag har även packat det sista här hemma. Bara att hoppas att inget är glömt :)

/ h

Inga kommentarer: