7/09/2009

regn

Tänk att man kan vara så dålig på att komma ihåg att skriva här.. helt otroligt.
Nu kommer det väl bli dåligt ett tag till fram över eftersom jag börjar jobba imorn och jobbar i nonstop fram tills måndag v.30. helt sjukt värdelöst, men vad gör man inte för pengarna?

ute vräker regnet ner, jag förstår inte. Har kommit nästan 40 mm nu lät det som på pappa ..
Jag fattar inte varför det inte bara kan vara sol och fint väder ..

Plus att det känns som att tiden bara flyger iväg och att det bara kommer säga svisch och så är skolan igång igen, ganska så värdelöst ..

Nej just nu längtar jag till Öland eller utomlands, jag vill bara bort från allt det här runt omkring hemma.. lite less kanske. Men så får det väl vara ibland, bara att bita ihop och komma igen antar jag..

/ h

Inga kommentarer: