7/25/2009

Löördag

Här sitter man hemma hos älsk och hoppas att den sista kvarten till bussen ska gå kan gå en aning fortare. Men vi får väl se hur det går :) Dags att gå in och hoppa på honom snart där han ligger och sover, eller så ska jag va snäll och låta bli ^^,

Idag är det jobb som står på listan, annars hade jag också sovit vid det här laget. Hoppas på mycket folk idag så att dagen går fort. Men just nu ser det ju ut som om solen tänkte lysa så vi får väl se hur det blir med det, jag som hade hoppats på regn idag också..

I torsdags åkte mamma och pappa iväg med husvagnen och blir borta typ två veckor, skönt att slippa dom, mindre skönt med annat som man tydligen fick på köpte. Men men. Om det blir som vi planerat kommer vi att åka ner till dom en sväng i veckan som kommer, och jag kan ju bara säga att jag längtar ner till öland & Böda sand & Byxelkrok. Älskart!

Jag hatar att saker aldrig blir som det varit förr,
En person som du viste allt om och som visste mer om dig än dom flesta gjort, någonsin. Ni kan bara gå rakt förbi varandra utan att knappt heja. Varför blir det så för? Jag kan ju bara säga att jag saknar dig.



/ h

Inga kommentarer: