5/29/2010

29 maj

ohh, ibland blir man sådär sjuk irriterad..


Jaha, jobbet igår gick fin fint. 10 timmar bara flög förbi, i princip. Idag var det bara 7 timmar, vilekt var ganska skönt eftersom fötterna fortfarande värker sen igår. Jag måste köpa nå jäkla skor så det kan bli ordning på min kropp igen.. Det är sjuk.

Men imorn är det iaf 4 timmar som gäller, kort och skönt. Sen blir det sovmorgon på måndag och åland med klassen. helt sjukt, nästan 18 av 26 stycken valde att följa med. Det ska bli väldigt trevligt!

Jag skulle såå hemskt gärna vilja klippa mitt hår innan studenten. Men jag vet varken hur jag ska ha råd med det eller när jag ska hinna med det. Skulle ju nästan vara viktigare än att gå till naprapaten.. men vi får se, för göra en övervägning av det imorgon. Hoppas på en drop in tid kanske? haha. så oplanerad så det finns inte.

neej nu ska jag fortsätta sura. Men med tanken i huvudet att det bara är 6 dagar till studenten lyser det hela upp lite iaf ..

/ h

Inga kommentarer: