5/24/2010

24 Maj

Också va det sådär länge sen jag skrev här igen, man får ju nästan lite dåligt samvete..

men allting knallar på och om 11 dagar är det studenten! Fy vad jag längtar kan jag tala. Som det sägs, det är en av de största dagarna i ens liv! Och jag längtar galet mkt. Just nu känns det som att den dagen kommer bli absolut perfekt! Och inget kan förstöra den dagen. Dock känns det lite tråkigt när man ska skiljas från alla dessa människor man lärt känna måste jag ju säga. Men som sagt, dom som man verkligen betyder nått för håller man väl någon form av kontakt med iaf kan man ju hoppas :)

Skit fint väder idag också, har precis vare ute och gått. Underbart, förutom att mina skor hatar mina fötter. haha. Undra om jag kan tvinga viktor till en cykel tur ikväll så han får cykla på sin nya cykel. Det märks helt enkelt :)

Nu blire starta grillen och grilla korv, mumsigt..

/ h

Inga kommentarer: