6/16/2009

barnvakt

Idag har det äntligen slutat regna iaf, eller egentligen regnade det ju bara en liten skvätt igår, men det är iaf underbart :) Hoppas bara att det inte blir en regnig midsommar som dom säger på vädret ..

Idag började dagen med en tripp till Tierp, amma skulle till naprapaten så jag fick ställa upp och skjusa henne helt enkelt... Väl där så köpte jag en sele till min kattunge så att han kan få går ute i den och riktigt duktig är han på det .. Det jobbiga är att han bara vill ut hela tiden nu, suck..

Just nu är vi barnvakt här hemma, jippie! Eller inte ..
Just nu hatar jag barn så säger jag bara, högljuda och ska ha aktivitet och rörelse hela tiden..
Hur orkar folk med det ? Jag fattar det inte iaf.

Jag längtar grymt mkt till midsommar & Öregrund iaf ..

jaja, nu kommer ungen, urk!

/h

Inga kommentarer: