2/09/2011

Onsdag mitt i veckan

Jaha ja. Då va det onsdag och snart är halva veckan förbi. Skönt faktiskt. Nästa vecka kommer kännas lika dant.

På måndag är det ju alla hjärtans dag. Jag kan inte säga att det är en positiv dag faktiskt.. För jag har aldrig upplevt nått positivt denna dag så där av kan jag inte förknippa den med nått sånt.. Jag tänker nu en sak jag inte komma skriva här. Men jag fick en väldigt bra mening sagd till mig på jobbet angående det. Och det tar sig tid att funderar på. Har jag verkligen rätt?

Nog om det. Idag är det onsdag. Allt går på autopilot känns det som. Och det känns lite som en lättnad, annars vet jag inte vad jag hade tagit mig till med just nu. Antagligen springa runt i en röra och försöka göra eller hinna göra allt jag vill göra även fast jag jobbar hela dagar.

Jag har kommit på en annan sak. Tror jag ska flytta hem till mamma och pappa igen, bara få ta det lugnt. Slippa laga mat och slippa bry sig helt enkelt. Slippa dra hela lasset, typ. Det märks hur jag gör..

nu väntar sminkning och sedan duschen!
xoxo

Inga kommentarer: