2/11/2011

knappt ut eller in..

Idag är det fredag! Wiiho för vissa, som är lediga i helgen.. Det är då inte jag.. Så jag får jobba och stå i hela helgen, men vad gör det när man jobbar med underbart folk, ungefär så känns det. Tur att nått känns bra i livet iaf! Men sen är jag ju ledig på måndag..

Allt jag vill är att uppleva alla dessa underbara känslor igen. För här verkar det inte finnas några kvar, eller är dom gömda nånstans under ytan vilket gör att jag tror att dom är borta? Så känns det iaf för mig..

Nästa vecka är precis lika lång och tung, fast den kommer kännas hundra gånger tyngre.. Men jag funderar på att dra mig hem till mamma och pappa då.. Så kanske den inte blir fullt lika tung..

Jag hatar när nått inte känns helt bra och sen går man och funderar på det, men man kommer aldrig på vad som det stora felet bakom känslan..

xoxo,

Glömde ju skriva om all den hemska snön, jag tror jag tar mitt pick o pack och flyttar till ett varmt land!

Inga kommentarer: