9/18/2010

Hemma

Nu känner jag det, jag ligger en hel vecka efter här.
Så dum jag känner mig.

Jag har alltså kommit hem från Turkiet och Alanya nu. Och jag älskade det! Jag ville inte åka hem och när man kommer hem till detta regn och rusk känns det inte lättare..

Hela veckan va iaf underbar! Sol och bad, över 29 grader varje dag, ibland också vid två på nätterna. Om jag är brun? Nja, blekast av alla som åkte men det är bara för att alla andra drar åt sig solen som skit ungefär.. Klart jag är avis, jag vill också bli sådär jätte brun!

Flygningen gick också jätte bra. På vägen hem råkade vi ut för några luftgropar och liknande. Men jag överlevde det också.

Shoppat järnet har jag gjort denna vecka känns det som. Men det är ju härlig, blir många bilder p.g.a det.

Bilder kommer!

xox

Inga kommentarer: