9/02/2010

2 september

Så var det sådär länge sen igen, börjar få för mig att kanske lägga ner, helt? vem vet.. Det visar sig helt enkelt.

Just nu sitter jag i Leksand hos syster min. Men imorn får jag åka hem och gosa med min älskling igen, som jag saknat såå.

Idag vart det en sväng till Borlänge. Hittade lite smått och gott.. Så nu är det bara lite kvar att fixa till turkiet resan som bär av fredag nästa vecka..

Kan verkligen inte förstå att jag verkligen ska sitta på ett flygplan, åka utomlands, till ett land där ingen förstår mig.. ohh, hur ska detta gå? Som ni förstår, jag har aldrig flygit, aldrig varit längre än till åland eller en blixt vesit till norge.. Så håll tummarna för mig. För annats dör jag av nervositet eller nått liknande.

Dags att runda av, får se om det blir en runda runt valbo på hemvägen imorn, är i starkt behov av ett tublinne..

/ h

Inga kommentarer: