3/29/2010

åter igen ..

Jag börjar tro mer och mer att det här med blogg är inget för mig, för jag skriver ju här så sällan! Ett sista ryck kanske?

Förra veckan började praktiken igen på Gina Tricot. Och det känns faktiskt riktigt bra, förutom att man blir så sjukt trött av stället. Tvär däckar direkt när man kommer hem. Men det är skönt det också..

I fredags va det konsert i musikens hus som gällde, Killer Queen, en hyllnings grupp till riktiga Queen gruppen. Helt okey faktiskt, förutom att man typ blir höjd rädd av att vara högt upp där bara. sjukt ju.. haha. men tänk va denna grupp tjäna pengar på nått som de egentligen inte gjort..

och igår va det söndag, då kom släkten och firade att jag blir 19 på onsdag :)
Så fick lite pengar och annat smått och gott..

Idag vart det ingen praktik eftersom jag inte mått så hel bra natten som va och imorse, blir nog en hemma dag imorn också så man vet att det är över.

Neej nu hoppas jag min karl kommer in från sitt garage snart så jag har nån att mysa med!

/ h

Inga kommentarer: