10/13/2009

ihh

Jaa då va det tisdag och ny vecka igen då,
idag skulle jag ha besiktat viktor´s bil, men den ville då inte starta i morse, så det va bara att knalla till bussen och sedan göra en avbokning på tiden.
Vi hade hål från engelskan på morgonen, vilket va en himla tur för mig som va lite sen, haha.
Sen efter det hade vi en diskussions lektion, nästan, eller det kändes som en iaf. haha.
Och sedan vips, så slutade vi vid klockan elva, en aning för tidigt men mkt skönt måste jag påstå!

Sedan bar det av till Victor & Lizzan en snabbis och kika lite.
Dom börjar få ordning och reda nu, fint och mysigt lär jag ju säga :)

Jag har även hunnit med en promenad med min store bror, riktigt skönt.
Även fast det va kallt sattan och det blåste hur mkt som helst..

Ett stort plus på dagen är däremot att det snöade lite här idag, ihh!
Ge mig jul och mys och en massa, massa snö så blir jag nöjd!

/h

Inga kommentarer: